【個人健康】牙有幾重要?

1
3716

正常人一般有兩組並兩排牙齒,分別是乳齒恆齒和上下排,於4至13歲左右將牙齒全部換成恆齒之後,個組牙齒就會陪你一世。

喺一世。唔喺古代講只喺三十年個個世,而喺直到訓落棺材之前個個一世。

牙齒除左幫你咀嚼食物之外,都會有助你語言發音,仲會影響埋臉部肌肉同外觀,但喺牙齒嘅疾病非常多,亦需要好用心咁去保養。如果唔想有牙菌膜、牙齦炎、牙周病、牙根炎、蛀牙等等嘅問題,就要多多留意自己的牙齒健康。
而相比起傳統的手動牙刷,電動牙刷用起來更方便快捷,除了能夠更深入地清潔牙齒,更可減少口腔疾病。
Panasonic最近新推出的聲波震動電動牙刷EW-DM81都值得推薦。

以高速聲波震動每分鐘高達31,000次有效去除頑固牙垢。加上極纖幼刷毛直徑只有0.02毫米,並備有3毫米長短刷毛設計,可深入牙周袋清除牙菌膜。另設有2種潔齒模式與及30秒及2分鐘刷牙時間提示,帶給口腔全方位的潔淨感覺。而且機身設計纖巧輕盈,方便攜帶,使用後更可用水清洗。附設配件極纖幼長短刷頭 (WEW0972)、多面貼合刷頭 (WEW0974)及無接點式電磁感應充電插座。

 

ax6bgnt1zokav2funwsytwgprbmko49lxb_rarcn-9bh0ojdygwr-xsh0kxvc5c1it9grzdsa7l2n6sb0tc9ltpblen4xvlqn66qeyekjil3afa_yljbno9j-nmqye9agutzyzuamc3myilgcgeixaoo

但用聲波震動牙刷都記得一定要定期更換刷頭,先可以保持刷毛清潔。

牙刷清潔五部曲

  1. 新牙刷在使用前,應該先放在熱水中燙燙,既能軟化刷毛,又能殺菌。
  2. 每次刷完牙後,要將牙刷在流水下沖洗乾淨。
  3. 牙刷使用7天后,就應該用乾淨的白色棉線清潔一下刷毛的底部。
  4. 每隔15天,還應用對人體無害的消毒液給牙刷消一次毒。
  5. 建議至少每3個月更換一次牙刷,如果刷毛已經彎曲蓬亂甚至脫落,就不要再用了。

 

*資料及圖片來源自網絡

1 COMMENT

LEAVE A REPLY